Vydávať a expedovať rozhodnutia bude radnica aj v máji. "Ak si občan
do času vydávania rozhodnutí aktivuje svoju elektronickú schránku na
doručovanie, uľahčí si tak proces doručenia a mesto Prešov bude od tejto
chvíle doručovať rozhodnutia do jeho aktivovanej schránky," uvádza. Pripomína, že podmienkou je vlastniť občiansky preukaz s čipom.
V prípade, že občan nemá aktivovanú elektronickú schránku na
doručovanie, rozhodnutia o miestnych daniach a poplatkoch mu budú
doručované do vlastných rúk. "Ak však adresát nie je v čase doručovania zastihnuteľný, je potrebné navštíviť pobočku pošty," dodáva.
Radnica zároveň pripomína, že v prípade aktivácie elektronickej schránky
na doručovanie nie je potrebné mestu čokoľvek oznamovať. Pred samotným
doručovaním totiž služba CÚD automaticky skontroluje, či občan má svoju
elektronickú schránku aktivovanú na doručovanie. Ak áno, rozhodnutie
bude doručené priamo do nej.